3 greseli de optimizare SEO a articolelor pe care trebuie sa le eviti

optimizare seo articoleIn contextul actual al mediului online sufocat de prea multe site-uri cu continut similar si uneori chiar duplicat, este foarte important pentru webmasterii care doresc rezultate bune in motoarele de cautare sa invete modul corect de a face optimizare SEO articole. Atunci cand tehnicile de optimizare sunt implementate corect, motoarele de cautare o pot indexa mai usor si mai eficient in functie de cuvintele cheie relevante pentru nisa.

Cum te ocupi singur de optimizare SEO articole pe blogul sau site-ul personal

In general, se recomanda ca pentru strategia de SEO integrata cu accent pe link building sa se lucreze cu o echipa de specialisti in optimizare si copywriting pentru rezultate optime si siguranta impotriva potentialelor penalizari Google. Pe partea de SEO on page insa, webmasterii se pot folosi de cateva plugin-uri care le permit sa se ocupe cu succes de optimizarea fiecarei pagini sau post in cazul blogurilor.

WordPress este una dintre platformele cele mai intuitive din acest punct de vedere, utilizatorii avand la dispozitie plugin-uri precum Yoast SEO pentru elementele simple de optimizare on page.

Acest tip de optimizare este un factor care influenteaza indirect inclusiv campaniile de articole platite. Inainte ca un webmaster sa isi concentreze eforturile pentru a aduce link-uri catre pagina pe care doresc sa o creasca in motoarele de cautare, este foarte important ca aceasta sa fie corect structurata si optimizata pe cuvintele cheie importante.

Pentru webmasterii fara prea multa experienta in domeniul de SEO si copywriting este foarte usor sa cada in capcana unor greseli simple dar care pot afecta afecta pe termen lung pagina si chiar intreg domeniul.

1. Frecventa cuvintelor cheie

Odata cu schimbarile de algoritm Google, expertii SEO sustin ca frecventa cuvintelor cheie nu mai este un factor important de ranking. Aceasta afirmatie este adevarata doar in sensul ca o pagina prea stufoasa in ceea ce priveste cuvintele cheie nu afecteaza in mod pozitiv cautarile, dimpotriva, acesta vor fi afectate, dar in mod negativ. O frecventa prea mare a cuvintelor cheie este perceputa de robotii motoarelor de cautare drept spam si poate atrage dupa sine penalizari.

Modul corect de a introduce cuvinte cheie in continutul paginii conform strategiilor actuale SEO este unul natural, gandit atat pentru motoarele de cautare cat si pentru traficul organic.

2. Structura paginii

Pe langa partea de design si experienta de utilizator este foarte important ca structura paginii sa fie optimizata pentru motorul de cautare. Optimizarea on page inseamna o structura care sa contina atat taguri H1 cat si taguri H2, respectiv titluri si subtitluri corect etichetate html care transmit mai departe informatia catre robotii motoarelor de cautare. Rolul acestor taguri este acela de a structura din punct de vedere al relevantei informatia continuta pe pagina unui site, de aceea este extrem de important ca principalul cuvant cheie de interes sa apara atat in titlu (H1) cat si in subtitluri etichetate H2 sau H3.

3. Continutul duplicat

Continutul duplicat este o problema reala pentru ca poate atrage dupa sine penalizari serioase din partea motoarelor de cautare sau poate impiedica cresterea in rank. Din acest motiv este recomandata evitarea paganilor duplicat chiar daca anumite informatii se repeta pe mai multe pagini ale site-ului (exemplu magazinele online cu produse similare). Se recomanda rescrierea textului astfel incat continutul acestuia sa fie unic chiar daca ofera aceeasi informatie.

Proudly powered by WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com