5 sfaturi utile pentru transportul mobilei

transport-mobilaChiar si cei care nu au trecut prin experienta schimbarii locuintei au auzit de la prieteni sau cunostinte ce bataie de cap poate reprezenta aceasta decizie. Indiferent daca este vorba de mutarea in alt cartier sau in alt oras, firmele de transport ofera servicii profesionale ce pot ajuta in minimalizarea stresului legat de o astfel de perioada in viata fiecaruia. Chiar si cu ajutorul profesionistilor, la schimbarea locuintei pregatirea minutioasa a acestui proces este secretul unei mutari reusite, fara prea multe dureri de cap si fara costuri suplimentare – multe dintre firmele de transport mobila au tarife pe ora.

Iata cateva sfaturi utile in acest sens:

1. Ce se poate muta si ce nu se poate muta: chiar si firmele profesionale de transport marfa si mobila nu vor muta chiar orice, exista o lista de obiecte pe care acestia vor refuza sa le transporte pe motive de securitate precum chimicale, vopsele, alte lichide periculoase sau bunuri de valoare, precum bani, documente, animale de companie ori alimente perisabile – aceastea trebuind transportate cu masina personala.

2. Planul pentru impachetari facut in prealabil asigura ca nimic nu va fi uitat in haosul de moment. Acest plan ar trebui facut inainte de ziua mutarii si este bine de scris pe o hartie ce trebuie tinuta mai apoi la indemana in ziua mutarii. In momentul impachetarii bunurilor casante trebuie sa se foloseseasca multe ziare, paturi sau folie de protectie cu bule, deoarece compania de transport nu este responsabila daca obiectele impachetate de client se deterioreaza la transport. Lista trebuie verificata de cate ori este nevoie pentru certitudinea ca nimic nu a fost uitat.

3. Asigurararea. Pentru obiectele de valoare este bine sa se faca asigurari inainte de mutare, marea majoritate a firmelor de transport din Bucuresti oferind acest tip de servicii impreuna cu cele de transport.

4. Gustari si apa pentru muncitori. Este adevarat ca fiecare client plateste transportul, insa muncitorii trimisi vor lucra cu siguranta mai bine si mai rapid, in mod special in zilele de vara, daca li se pune la dispozitie apa si o mica gustare. Aceasta nu este o regula, dar poate fi luat ca un sfat, ca in orice alte situatii in care se lucreaza cu oamenii, stabilirea unei realatii bune, fie ea si pentru interactiunile de scurta durata, precum mutarile, asigura primirea unui serviciu de calitate.

5. Numeratoarea sau marcarea cutiilor: ziua mutarii este intotdeauna haotica, un sfat extrem de util este numerotarea sau marcarea cutiilor. Aceasta ar fi bine sa fie facuta intr-o maniera cat mai simpla de urmat si verificat 1-2-3, A-B-C etc, astfel, atat la plecare, cat si la sosire, clientul sa se poate asigura ca nu lipseste nici o cutie.

Proudly powered by WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com