Cum sa te promovezi in mediul offline

flyere si fluturasiVanzarea produselor, a serviciilor sau atragerea publicului la diverse evenimente implica in mod obligatoriu promovarea acestora. Indiferent de metoda de promovare aleasa, aceasta trebuie facuta in asa fel incat sa atinga publicul tinta. O promovare nedirectionata catre publicul tinta si negandita in cele mai mici detalii nu va aduce decat cheltuieli, in nici un caz cumparatori.

Pentru a avea parte de o promovare la un nivel ridicat, este recomandata apelarea la serviciile unei firme specializata in creatie grafica, cu artisti grafici, care stiu ce inseamna productie publicitara la nivel profesional. Acestia vor sti intotdeauna cum sa ajunga la consumator, in functie de produsele sau serviciile oferite.

Tipuri de promovare

1. Promovarea prin intermediul televiziunii sau a radioului. Este adevarat ca acest tip de promovare a serviciilor, a produselor sau a evenimentelor are cel mai mare impact asupra consumatorului datorita numarului mare de potentiali clienti care au acces la reclama. Marele dezavantaj al acestui tip de promovare este pretul foarte mare.

2. Promovarea in presa scrisa sau in mediul online. Si acest tip de reclama este accesat de un numar mare de potentiali clienti. Daca este bine ales locul in care se face promovarea, aceasta poate aduce clienti. In mediul online este mai usor a se selecta publicul tinta datorita cookies-urilor cu ajutorul carora cei ce transmit reclama catre consumator stiu de ce este interesat clientul datorita paginilor accesate in trecut. In acest fel, reclamele trimise catre un anumit consumator sunt doar cele dintr-o anumita categorie, adica cele care il pot interesa.

3. Promovarea prin intermediul pliantelor, fluturasilor sau a flyerelor. Acest tip de reclama este cel mai ieftin de pe piata si poate avea un impact major asupra consumatorilor daca se face asa cum trebuie. Pentru o promovare incununata de succes este nevoie de pliante sau flyere care sa contina o grafica unica, care sa aiba un impact major asupra potentialului comparator. In afara de grafica acestora, este foarte important si locul unde acestea sunt distribuite pentru a acoperi cat mai mult publicul tinta.

Ca o concluzie, promovarea produselor, a serviciilor, dar mai ales a evenimentelor, este bine sa se faca prin intermediul flyerelor, a pliantelor sau a afiselor datorita costurilor foarte mici comparativ cu celelalte tipuri de promovare. Pentru a avea parte de toate aceste lucruri la un nivel profesional este necesar a se apela la serviciile unei firme de genul celei de la umix.ro care asigura atat servicii de creatie grafica prin intermediul unor artisti grafici de exceptie, cat si tiparirea la preturi competitive.

Ce servicii asigura o astfel de firma

  • servicii de creatie grafica la cel mai inalt nivel, fiecare flyer sau fluturas in parte fiind conceput in functie de mai multi factori care sa atinga publicul tinta. Culorile si textul vor fi alese in functie de fiecare produs sau serviciu in parte, precum si de profilul consumatorului.
  • dupa conceperea textului si formatului, dar si dupa acceptul final al clientului, firma incepe tiparirea. In urma tipariri, sunt produse fluturasi si flyere ieftine, care nu raman decat sa fie distribuite de catre client catre publicul tinta.

Beneficiile apelarii la serviciile unor profesionisti in domeniu nu vor intarzia sa apara.

Proudly powered by WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com