De ce trebuie sa iți respecți clienți cât mai mult ?

Atunci cand vine vorba de realizarea unui web site profesional, persoana care doreste sa realizeze un asemenea proiect incepe prin cautarea pe google a unei firme de web design, daca nu incearca sa faca singur acest lucru !

Cu siguranta va gasi foarte firme pe aceasta nisa cu diferite preturi si optiuni, cu diferite moduri de abordare si interactiune cu persoanele care doresc sa creeze un web site de prezentare, magazin online sau o agentie de turism online.

Avand in vedere ca eu personal detin o agentie de web design pe langa job’ul principal pe care il am, de peste 10 ani, sunt pus de cele mai multe ori atat in postura de „client” in timpul serviciului cat si in postura de „furnizor” in timpul job’ului part time pe care il fac in primul rand din pasiune pentru web, consider ca am dobandit cateva calitati care m’au ajutat sa imi dezvolt relatiile inter personale si sa pot intelege cat mai bine ce doreste un client de la mine atunci cand doreste sa realizeze un web site profesional si mai ales rabdarea , de multe ori, de a duce pana la capat conversatia.

Ce inseamna un web site profesional ?

Cu siguranta cine apeleaza la o firma din domeniu, la o persoana cu eperienta, cu siguranta doreste ceva mai mult decat ar putea face el singur sau cineva care sa ii faca gratuit. Iata mai jos ce inseamna pentru mine acest lucru:

  • O pagina web responsive, care se poate adapta la orice platforma mobila.
  • O pagina web cu un aspect simplu si la obiect.
  • Un design  modern care sa se ridice la pretentile anului 2018.
  • Un logo cat mai reprezentativ.
  • O structura intuitiva a meniului.
  • Pagina web trebuie sa se incarce repede.
  • Sursa sa nu contina erori de scriere.
  • Modificarile sa se poata efectua usor.
  • SSL trebuie sa fie activat.

Ca si concluzie, ar trebui sa fie un loc prietenos care sa tina vizitatorul conectat cel putin cat sa ajunga la datele de contact sau cat sa ajunga la informatia dorita.

De ce trebuie sa fi cat mai reactiv si respectuos fata de clienti tai.

Este foarte simplu, In primul rand un client multumit iti poate aduce inca 5-10 clienti, multumiti si ei la randul lor.

  • Un client multumit va apela de fircare data la tine cand are nevoie de un nou proiect. Daca acesta nu va fi multumit si va simti ca ai facut un proiect doar sa scapi de el cat mai repede si sa ii iei bani, nu va mai apela niciodata la serviciile tale. Nu va fi o problema prea mare pentru ca are de unde alege o alta firma.
  • Un client multumit cu siguranta te va recomanda de fiecare data cand are ocazia.
  • Un client multumit in final trebuie sa fie si satisfactia ta.

Iata mai jos cum consider eu ca trebuie sa comunici cu un potential client sau cu unul care apeleaza la tine pentru o modificare sau un alt proiect.

  • Ai rabdare si intelege exact ce doreste sa spuna.
  • Trateaza clientul deja existent ca si cum ar fi prima data. Nu incerca sa gandesti ceva de genul „Am luat bani de la el si nu ma mai intereseaza ce vrea”.
  • Ofera mai mult decat iti cere el.
  • Dupa ce ai inteles ideea lui incearca sa vi tu cu solutii cat mai inovative. Nu astepta de la el sa iti dea solutiile.
  • Trateaza-i pe toti in mod egal orice ar fi. In principiu fiecare personalitate este unica si trebuie luata ca atare.

Daca doresti sa realizezi un web site profesional pentru un client, trebuie in primul rand ca tu sa dai dovada de profesionalism in dialogul cu el si apoi in munca depusa.

 

 

Proudly powered by WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com