Dialogul surzilor: comunicare vs manie

Totul din lipsa educatiei in materie de comunicare si din lipsa procedurilor in business. Am cumparat un produs de la un magazin de mobila si am cerut livrarea in locatie.

Mi s-a transmis ca livrarea se face a doua zi dimineata, in jurul orei 9:00. Nici la ora 10:30 nu a venit produsul. Un angajat imi spune la telefon ca masina soseste dupa ora 15:00. Uuups! Risc sa pierd ziua, asteptand aiurea.

Ajung in dialog cu patronul magazinului. Dupa ce ma prezint, explic politicos ca vreau telefonul soferului, ca sa scurtez lantul de comunicari avute și anterior cu un angajat, care nu m-a putut ajuta altfel, decat dandu-mi mobilul lui:

Patronul: o sa va sune baietii cu jumatate de ora inainte sa vina. Sunt la o montare in afara Bucurestiului.

Eu, nedumerita de confuzia mesajelor privind ora de livrare, zic: Va rog, dati-mi mobilul soferului, sa scurtez lantul comunicarilor. Vreau sa imi organizez ziua si in functie de ora de livrare.

Patronul, manios: Ce atatea discutii aride? Ce ma intereseaza ce aveti de facut? Va suna baietii când termina.

Eu, pe ton de gluma: Risc sa stau ”arestata la domiciliu”!

Patronul: Pai vorbiti direct cu soferul! Va dau eu numarul acum.

Eu, in mintea mea: Dăaaa!

Proudly powered by WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com