Tot ce trebuie sa stii despre Insula Lefkada

insula lefkadaAnul trecut cand a venit iulie cu caldura lui infernala, mi-am luat concediu, mi-am luat 3 prieteni buni, am facut plinul la masina si am plecat in Grecia, pentru un sejur in Lefkada. Planuisem vacanta asta de mai bine de 5 luni de zile si parca nu mai venea odata timpul sa plecam. Am ales sa plecam cu masina fiindca nu este un drum lung, daca mergi la consum si respecti limitele de viteza, ajungi lejer in 14, maxim 15 ore cu tot cu opririle de rigoare pentru cafea sau toaleta. Oricum drumul din Bulgaria te forteaza oarecum sa mergi putin mai incet, dar tot este mai bine decat pe strazile noastre.

In Grecia iti este mai mare dragul sa conduci, trebuie sa mergi in jur de 300 de km pe o autostrada super moderna si dreapta ca in palma, Egnatia Odos. Am ramas impresionat de faptul ca grecii au reusit sa construiasca o austostrada care efectiv trece prin munti, prin 45 de tuneluri, iar cel mai mare tunel are aproape 5 km!

Prima oprire am facut-o in capitala insulei care poarta numele tot Lefkada, care este perfecta doar pentru o plimbare al vreunui cuplu amorezat din cauza faptului ca distractia lipseste complet din capitala insulei.

Noi nu am vrut sa irosim multi bani pe cazare asa ca ne-am luat un sejur de 6 nopti la un hotel de 3 stele de pe insula, Hotel Avra. Hotelul se afla pozitionat direct pe plaja Nidri la doar 300 de metri de centru, iar camerele iti ofera o priveliste superba spre Marea Ionica.

Cum hotelul nostru era situat in partea de est a insulei (care este destul de linistita), iar cele mai tari petreceri sunt in partea de vest a insulei, am mers destul de mult cu masina in fiecarezi, facand pratic naveta dintr-o parte in alta a insulei. Desi este obositor, merita fiecare drum facut in acest colt de rai care are o multime de peisaje frumoase de aratat.

Sfatul meu: Faceti o rezervare pentru la vara pana cand nu este prea tarziu !!